Background image

terug

Grote promotionele actie

'De Grote Actie', het promotieplan voor de opening van het nieuwe tankstation

De locatiemanager overweegt na opening op 1 januari 2004 van het nieuwe tankstation het hele jaar een promotionele actie te gaan voeren onder de naam 'De Grote Actie'. Deze campagne zal bestaan uit de volgende elementen:
  1. Gedurende het openingsjaar worden elke week folders verspreid onder de bevolking en onder de vakantiegangers op de nabijgelegen recreatieparken, om de mensen opmerkzaam te maken op de lage benzineprijzen van het tankstation. De kosten hiervan zijn € 100,- per week.
  2. Onder het motto 'Groene benzine voor een lage prijs' worden iedere maand op een bepaalde dag honderd boeketten bloemen met een inkoopwaarde van € 3,50 per boeket, uitgedeeld aan automobilisten die op die dag voor minstens € 40,- tanken.
  3. Elke maand wordt onder de klanten van het tankstation een bon voor 500 liter gratis brandstof verloot.
  4. In de maanden mei en november wordt onder de klanten van het tankstation een geheel verzorgde 15 daagse vakantiereis naar Italië (ter waarde van € 1.400,- per reis) verloot.
Voor de twee laatste actiepunten, 3 en 4, voert men een op naam gestelde Petrol Green pas in. Voor iedere liter brandstof die men bij Petrol Green Services N.V. tankt, krijgt men een waardepunt bijgeschreven op de Petrol Green pas. Hoe meer waardepunten, hoe meer kans men maakt bij de verloting van de bon voor gratis brandstof en de vakantiereis.