Background image

terug

Miss Maxi

Miss Maxi

Het doel

Om de lange termijndoelstelling van Miss Maxi - continuïteit van de onderneming - te behalen, zal een jaarlijkse nettowinstgroei van 6% nodig zijn.

De markt

De doelgroep waar Miss Maxi zich op richt, komt overeen met het middensegment van de dameskledingmarkt. Dit marktsegment wordt gevormd door de groep dames in de leeftijdscategorie van boven 35 tot en met 50 jaar met een gezinsinkomen van anderhalf tot twee maal modaal. Deze vrouw koopt kleding die aansluit bij modetrends, maar die ook twee tot drie jaar draagbaar is. Ongeveer 60% van het kledingbudget van deze dames wordt besteed aan representatieve kleding. Voor deze kleding is zij bereid om voor een goede kwaliteit een relatief hoge prijs te betalen, zij verwacht dan wel voldoende aandacht en advies. Voor de overige aankopen (vrijetijdskleding) is een vrouw uit het middensegment tevreden met iets mindere kwaliteit voor minder geld.
Begin jaren negentig gold het (kleding-)merk vooral als een statussymbool, maar nu is het merk vooral een waarborg voor kwaliteit. De moderne consument wil snel en met geringe inspanning kleding kunnen kopen. De kwaliteitsgarantie van een merk ondersteunt de consument hierin.

De site van Miss Maxi

Welkom op de site van Miss Maxi.

Miss Maxi is 120 vierkante meter winkelplezier in het centrum van Hoorn. Binnen de Bagoes collectie vindt u bijna alle basisartikelen. Wereldberoemd zijn onze bi-stretch broeken, uitgevoerd in 95% katoen en 5% lycra. In het seizoen brengen wij een grote variatie aan blouses en shirts in de meest actuele kleuren en dessins. Naast deze basisartikelen brengen wij onder het label Bagoes kleine trendy en snel wisselende items in de kleuren van het seizoen.

Wilt u op de hoogte gehouden worden over nieuwe artikelen, aanbiedingen en modeshows bij Miss Maxi? Klik hier.

Openingstijden Miss Maxi:

Maandag     gesloten
Dinsdag9.00-18.00 uur
Woensdag9.00-18.00 uur
Donderdag9.00-21.00 uur
Vrijdag9.00-18.00 uur
Zaterdag9.00-17.00 uur