Background image

terug

GOUDVIS 2007

Enige gegevens over Goudvis.

Wij zijn voornamelijk werkzaam in de non-profit sector. Tot onze doelgroep rekenen we organisaties als scholen en bejaardentehuizen. In onze marketingstrategie houden we rekening met de wensen van de verschillende soorten groepen organisaties. Voor onze werkzaamheden is het van belang om over een uitgebreid netwerk te beschikken. Een goede naamsbekendheid is noodzakelijk.

Onze diensten hebben een hoge kwaliteit. We krijgen opdrachten voor het oplossen van problemen of het opzetten van projecten. Onze naam is niet alleen een woordspeling en ons logo niet alleen een leuk plaatje. De klanten moeten ook daadwerkelijk het gevoel hebben dat ze, door met ons zaken te doen, een gouden vis aan de haak hebben geslagen.



Toekomst:

Vanaf 2009 gaat de overheid over tot een nieuwe vorm van financiering.
Organisaties als scholen of bejaardentehuizen krijgen jaarlijks een bepaald vastgesteld bedrag van de overheid en ze mogen zelf uitmaken waaraan ze dat geld uitgeven. Het aantal regels met betrekking tot de besteding van dit bedrag is zeer beperkt.
De toegenomen vrijheid betekent ook een zwaardere verantwoordelijkheid voor het management. Aangezien onze specialiteit managementondersteuning is, verwachten wij voor Goudvis de komende jaren een aanzienlijke uitbreiding van de werkzaamheden.