Background image

terug

Nieuwe wapens in strijd om de lezer

1  Door JACQUELINE VAN GINNEKEN    de weekkrant kosten, goedkoper dan
 NIJMEGEN - Een tabloid met alleen15  een colaatje. Daarnaast wordt flink
 nieuws uit de regio, een krant voor geïnvesteerd in een internetsite met
 jongeren en de lezer in de rol van onder meer filmpjes. De krant wordt
5 journalist. Om de krimpende dagbladmarkt  gemaakt door een nieuw gevormde
 op te vijzelen, ontstaan veel redactie van journalisten die tussen de
 nieuwe initiatieven.20  24 en 35 jaar zijn, net zo oud als de
 Peper, zo heet de nieuwe jongerenkrant  doelgroep. Een jaar krijgen zij de kans
 die half september in Eindhoven om het jongere publiek aan zich te
10 verschijnt. Met veel informatie over  binden. Als het aanslaat, komt er ook
 uitgaan, over solliciteren, over de een lokale Peper in Nijmegen.
 kamermarkt en andere zaken die (...)
 jongeren bezighouden. Eén euro gaat

bron: de Gelderlander van 4 augustus 2005