Bij deze opgave horen tabel "Totaal verspreide oplage dagbladen (3e kwartaal 2008)" en grafiek "Totaal verspreide oplage dagbladen (3e kwartaal 2008)" en de bijlage teksten
Inleiding
De oplages van de gratis en betaalde dagbladen blijven dalen (tabel 1 en
grafiek 1). Ook radio- en tv-zenders staan onder financiële druk. Wat zijn de
oorzaken en wat de gevolgen van de crisis in deze branche? (6e tekst).
De commissie-Brinkman adviseerde de minister over de wijze waarop de
overheid uitgeverijen kan helpen bij het innoveren van kranten en deed een
aantal aanbevelingen (7e tekst). Ten slotte komt de vraag aan de orde: is er met
de komst van internet nog wel behoefte aan (kwaliteits)journalistiek? (8e tekst).
Bekijk tabel "Totaal verspreide oplage dagbladen (3e kwartaal 2008)".
In tabel "Totaal verspreide oplage dagbladen (3e kwartaal 2008)" zijn de landelijke dagbladen opgenomen. Je kunt dagbladen op
verschillende manieren indelen, bijvoorbeeld in massakranten en kaderkranten.
Deel de negen landelijke betaalde dagbladen uit tabel "Totaal verspreide oplage dagbladen (3e kwartaal 2008)" in volgens de indeling
‘kaderkrant’ of ‘populaire massakrant’.
Bij deze vraag worden één of meerdere bijlagen gebruikt.
Bijlage: Totaal verspreide oplage dagbladen (3e kwartaal 2008)