Background image

terug

Vraag 4

Woonwarenhuis Hagen B.V. is gevestigd aan de rand van Apeldoorn en per auto goed bereikbaar. De klanten komen uit het hele land en blijven vaak gedurende de hele dag in het woonwarenhuis. Een restaurant en een speeltuin maken daarom deel uit van het woonwarenhuis.
De directie van het woonwarenhuis wil dat de speeltuin uitgebreid wordt. De bedrijfsleider heeft de opdracht gekregen om een plan te maken voor deze uitbreiding. Dit plan moet aan een viertal voorwaarden voldoen:

  1. de investering ten behoeve van de speeltuin mag in totaal maximaal € 7.500,- bedragen;
  2. de speeltoestellen moeten veilig zijn;
  3. de speeltoestellen moeten minstens 8 jaar gebruikt kunnen worden;
  4. de totale kosten van de uitbreiding mogen in geen enkel jaar meer dan € 1.250,- zijn.
Voor de uitbreiding van de speeltuin wil de bedrijfsleider speeltoestellen van het merk Acacia-Robinia aankopen die geleverd worden door Acacia-Robinia Nederland B.V. De bedrijfsleider heeft bij de keuze van de speeltoestellen van Acacia-Robinia het imago dat de betreffende speeltoestellen hebben, een belangrijke rol laten spelen.

Tot welk marketinginstrument behoort imago?