terug
Vraag 1
Lees eerst de vragen en zoek vervolgens de antwoorden op in de tekst.
- Hoeveel mystery shoppers heeft het bureau Store Support bij het eerste
onderzoek ingezet?
- Voor welke twee tekortkomingen krijgen gemeenten in het eerste onderzoek
aftrekpunten bij het onderdeel e-mailen?
- Over welke gemeente zijn de mystery shoppers het minst tevreden bij het
onderdeel ‘bellen’?
- Wat is de overeenkomst tussen de gemeenten Den Haag en Smallingerland
bij het onderzoek met mystery shoppers naar e-mailverkeer?
- Welk percentage van de bellers met het gemeentehuis vond de
gemeentefunctionaris ondeskundig?
- Hoeveel procent van de bellers is “zeer tevreden” over de contacten met het
gemeentehuis?
- Hoeveel procent van de bezoekers van een gemeentehuis moest langer dan
een uur wachten voordat afhandeling plaatsvond?
- Welke reden voor tevredenheid over het e-mailen wordt het vaakst
genoemd?
- Hoeveel procent is zeer ontevreden over de contacten per brief?
- Waarover gaat het document dat de Vereniging van Nederlandse
Gemeenten heeft opgesteld?