Background image

terug

Vraag 1

Lees eerst de vragen en zoek vervolgens de antwoorden op in de tekst.

  1. Hoeveel mystery shoppers heeft het bureau Store Support bij het eerste onderzoek ingezet?
  2. Voor welke twee tekortkomingen krijgen gemeenten in het eerste onderzoek aftrekpunten bij het onderdeel e-mailen?
  3. Over welke gemeente zijn de mystery shoppers het minst tevreden bij het onderdeel ‘bellen’?
  4. Wat is de overeenkomst tussen de gemeenten Den Haag en Smallingerland bij het onderzoek met mystery shoppers naar e-mailverkeer?
  5. Welk percentage van de bellers met het gemeentehuis vond de gemeentefunctionaris ondeskundig?
  6. Hoeveel procent van de bellers is “zeer tevreden” over de contacten met het gemeentehuis?
  7. Hoeveel procent van de bezoekers van een gemeentehuis moest langer dan een uur wachten voordat afhandeling plaatsvond?
  8. Welke reden voor tevredenheid over het e-mailen wordt het vaakst genoemd?
  9. Hoeveel procent is zeer ontevreden over de contacten per brief?
  10. Waarover gaat het document dat de Vereniging van Nederlandse Gemeenten heeft opgesteld?

terug

Bijlage(n)

Bij deze vraag worden één of meerdere bijlagen gebruikt.

Bijlage: Gemeenteloketten soms te traag