Background image

terug

Garantiebewijs van Jaap?s magnetron

Garantiebewijs van Jaap’s magnetron

GARANTIEBEPALINGEN NEDERLAND B.V.

  1. Wat valt er onder de garantie?
    • Nederland B.V. garandeert dat dit apparaat kosteloos wordt hersteld, of zonodig vervangen, indien bij normaal particulier gebruik volgens de gebruiksaanwijzing binnen twaalf maanden na de aankoopdatum fabricage- en/of materiaalfouten optreden. Indien het een apparaat betreft waarvoor een huisbezoek gepleegd wordt, zullen gedurende de garantieperiode geen voorrijkosten in rekening worden gebracht.
    • Op de motor/compressor van koelkasten en diepvriezers wordt tijdens het tweede tot en met het vijfde jaar na de aankoopdatum een extra garantie gegeven op basis van een bepaalde afschrijfregeling.
    • Op de magnetronbuis van magnetrons wordt een extra garantie gegeven: in het tweede jaar wordt bij vervanging van de magnetronbuis alleen het arbeidsloon en de voorrijkosten in rekening gebracht.
  2. Wie voert de garantie uit?
    De zorg voor de uitvoering van de garantie berust bij de handelaar die u het apparaat verkocht heeft.
  3. Voorwaarde om in aanmerking te komen voor de garantie.
    U kunt alleen een beroep doen op de bovenomschreven garantie tegen overlegging van de aankoopbon (factuur, kassabon of kwitantie) in combinatie met dit boekje. Op de achterzijde van dit boekje zijn het typenummer en serienummer van uw apparaat vermeld. Op de aankoopbon dienen duidelijk de aankoopdatum en de naam van de handelaar te staan. De garantie vervalt, indien op één van de genoemde documenten iets veranderd, doorgehaald, verwijderd of onleesbaar gemaakt is. Ze vervalt tevens indien het typenummer en/of het serienummer op het apparaat veranderd, doorgehaald, verwijderd of onleesbaar gemaakt is. Bij storingen als gevolg van installatiefouten of het pogen tot repareren van het apparaat door anderen dan onze eigen servicemonteurs vervalt de garantie of wordt het apparaat niet gratis gerepareerd.
  4. Bijzondere bepalingen
    Niet gratis worden gerepareerd defecten aan c.q. beschadiging van het apparaat als gevolg van:
    • het niet handelen volgens de bepalingen van de gebruiksaanwijzing
    • oneigenlijk gebruik van het apparaat
    • opzet of grove schuld van gebruik(st)er
    • storingen als gevolg van gebeurtenissen die buiten het normale gebruik van het apparaat vallen
    Verder zijn van gratis reparatie en/of vervanging uitgesloten:
    • glasbreuk, gloeilampen en losse accessoires
    • defecten aan, verlies en beschadiging van het apparaat als gevolg van een gebeurtenis die gewoonlijk verzekerd is onder een goede uitgebreide inboedelverzekering
    • krassen, schrammen en deuken